Μπάρα Menu

Καθαρισμός- καλλωπισμός ΣΔΕ για την Ημερίδα Ευαισθητοποίησης

Η σχέση των εκπαιδευομένων με το Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας δεν περιορίζεται στην τυπική παρακολούθηση των μαθημάτων. Ακόμα και τώρα, καθώς πλησιάζουμε στο κλείσιμο της χρονιάς αποδεικνύουν έμπρακτα την αγάπη τους για το Σχολείο. Με δική τους πρωτοβουλία, επισκέπτονται το ΣΔΕ και προσφέρουν εθελοντικά τον χρόνο και τον κόπο τους, συμβάλλοντας ενεργά στον καθαρισμό, τον καλλωπισμό και τη συνολική διαμόρφωση του κτιρίου, ώστε να διευκολυνθεί η πρόσβαση των επισκεπτών στην Ημερίδα Ενημέρωσης - Ευαισθητοποίησης της κοινωνίας & στην Τελετή Αποφοίτησης, στις 30.6.2026.

Αποδεικνύουν στην πράξη ότι είμαστε όλοι μαζί δεσμευμένοι με το ΣΔΕ, ως μία συμπαγής ομάδα με δυναμική και στόχους. Έτσι έχουμε ξεκινήσει και εργαζόμαστε από την αρχή της χρονιάς, ενεργητικά, βιωματικά, με μεράκι και φαντασία για ένα κοινό όραμα που έχει να κάνει τόσο με την φροντίδα της κυψέλης γνώσης, βιωμάτων, συναισθημάτων και προσωπικής εξέλιξης, που αποτελεί το Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας για όλα τα μέλη του. 

Η δεύτερη ευκαιρία στη γνώση είναι ταυτόχρονα και μια δεύτερη ευκαιρία για κοινωνική προσφορά και δημιουργία. Το ΣΔΕ δεν είναι απλά ένα σχολείο· είναι οι άνθρωποί του!