Την Τρίτη 30.6.2026 θα πραγματοποιηθεί ανοικτή εκδήλωση διάχυσης των αποτελεσμάτων της πρόσφατης πράσινης κινητικότητας εκπαιδευόμενων στη Ρουμανία (Green group mobility KA 122), αλλά και όλων των κινητικοτήτων στα πλαίσια υλοποίησης του Σχεδίου ΚΑ122 (2024-2-EL01-KA122-ADU-000279645).
ΣΔΕ Γιαννιτσών, Διάχυση αποτελεσμάτων κινητικοτήτων Erasmus+
ΣΔΕ Γιαννιτσών, Αριδαίας & Έδεσσας - Ημερίδα Ενημέρωσης - Ευαισθητοποίησης & Αποφοίτησης, 30.6.2026
Το Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας
Γιαννιτσών, Αριδαίας & Έδεσσας σας προσκαλεί σε μια ανοιχτή εκδήλωση -
ενημερωτική ημερίδα που θα πραγματοποιηθεί στις 30 Ιουνίου 2026, με στόχο την
ενημέρωση και ευαισθητοποίηση της τοπικής κοινωνίας για το έργο και την αξία
των Σχολείων Δεύτερης Ευκαιρίας (ΣΔΕ).
Η εκδήλωση απευθύνεται σε όλους:
πολίτες, εκπροσώπους φορέων, γονείς, εκπαιδευτικούς και κάθε ενδιαφερόμενο, που
επιθυμεί να γνωρίσει από κοντά τον ρόλο των ΣΔΕ στην προώθηση της διά βίου
μάθησης, στην ενίσχυση της κοινωνικής ένταξης και στην καταπολέμηση του
κοινωνικού αποκλεισμού.
Μέσα από παρουσιάσεις, δράσεις
και διαδραστικά δρώμενα, θα αναδειχθούν καλές πρακτικές και τα σχέδια δράσης
που υλοποιούνται στο σχολείο μας, ενώ παράλληλα θα ενισχυθεί η δικτύωση με την
τοπική αυτοδιοίκηση και τους φορείς της κοινότητας.
Στόχος μας είναι να εμπνεύσουμε,
να κινητοποιήσουμε και να ενθαρρύνουμε τη συμμετοχή περισσότερων συμπολιτών μας
που θέλουν να κάνουν ένα νέο ξεκίνημα στην εκπαίδευση και τη ζωή τους.
Η Πράξη με τίτλο «Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας (Σ.Δ.Ε.)» εντάσσεται στο
Πρόγραμμα «Ανθρώπινο Δυναμικό και Κοινωνική Συνοχή» και συγχρηματοδοτείται από
την Ελλάδα και την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο – ΕΚΤ+).
Σας περιμένουμε! Η γνώση δεν έχει ηλικία – κάθε στιγμή είναι
κατάλληλη για μια νέα αρχή.

Πιστοποίηση επάρκειας γνώσης πληροφορικής και χειρισμού ηλεκτρονικών υπολογιστών
Με υπομονή και συστηματική
εξάσκηση πάνω στο περιεχόμενο των εξετάσεων, έως και την τελευταία ημέρα
κανονικής λειτουργίας του ΣΔΕ (12/6), φτάσαμε σήμερα 15/6 άρτια προετοιμασμένοι στις
εξετάσεις πιστοποίησης επάρκειας γνώσης πληροφορικής και χειρισμού ηλεκτρονικών
υπολογιστών, για τους τελοιόφοιτους των τριών Τμημάτων του ΣΔΕ Γιαννιτσών
(Έδεσσας & Αριδαίας), συνεχίζοντας την άριστη συνεργασία μας με τα έμπειρα
στελέχη του ΚΕΚ "Αναβάθμιση".
Οι δεσμευμένοι με το
Σχολείο, συνεπείς και ενεργητικοί στην παρακολούθηση εκπαιδευόμενοι/ες μας
επωφελήθηκαν και από όσα διδάχθηκαν στο μάθημα της πληροφορικής τα τελευταία
δύο χρόνια από τους εκπαιδευτές τους, έκαναν την υπέρβαση και έφτασαν στο πολυπόθητο
αποτέλεσμα.
ΣΔΕ Γιαννιτσών, Εκπαιδευτική Επίσκεψη στα Ιωάννινα
Oι εκπαιδευτικές κυριακάτικες εξορμήσεις του 2025-26 ξεκίνησαν με τη φθινοπωρινή, ορεινή και παραλίμνια Ανατολική Μακεδονία (Οχυρό Ρούπελ & Λίμνη Κερκίνη στις Σέρρες) στις 23 Νοεμβρίου 2025, συνεχίστηκαν με την ανοιξιάτικη, πεδινή και παραθαλάσσια Ανατολική Μακεδονία (Καβάλα, Φίλιπποι, Λυδία & Αμφίπολη) στις 17 Μαΐου 2026 και ολοκληρώθηκαν, ως ιδανικό επιστέγασμα της χρονιάς, με την καλοκαιρινή Ήπειρο (Ιωάννινα, Νησάκι) στις 14 Ιουνίου 2026. Η επίσκεψη αυτή αποτέλεσε μια συμβολική πράξη ολοκλήρωσης που ως ανεξίτηλη εμπειρία ζωής, θα συνοδεύει τη μελλοντική διαδρομή των εκπαιδευομένων, που ευχόμαστε ολόψυχα να συνεχίσουν την εκπαιδευτική τους πορεία.
Επιστρέφοντας στην πόλη, περπατήσαμε στο Κάστρο, την πολιτιστική καρδιά της πόλης, που είναι στην ουσία ό,τι απέμεινε από τα παλιά Γιάννενα.
Τμήμα ΣΔΕ Αριδαίας, Ημερίδα Ανοικτών Θυρών & Διάχυση αποτελεσμάτων Erasmus+
Οικοδεσπότες και πρωταγωνιστές της βραδιάς ήταν οι εκπαιδευόμενοι, ειδικά οι τελειόφοιτοι του β΄ κύκλου σπουδών, που μέσα από αυτή τη δικτύωση ενίσχυσαν την αυτοπεποίθησή τους, «ξεναγώντας» τους καλεσμένους μας, μιλώντας για την εμπειρία των τελευταίων δύο χρόνων στο ΣΔΕ και την περηφάνια τους για την επιστροφή στα θρανία και το «σπάσιμο» του κοινωνικού στίγματος και της απομόνωσης.
Μέσα από τις εισηγήσεις
εκπαιδευτών και συμβούλων, αλλά κυρίως την παρουσίαση των καινοτόμων και
εξωστρεφών δράσεων του Σχολείου, όπως τα διαθεματικά σχέδια δράσης-projects από
τους ίδιους τους εκπαιδευόμενους, τις προσωπικές αφηγήσεις των τελειόφοιτων, το
ενημερωτικό υλικό που διανεμήθηκε και την ανοιχτή συζήτηση με τους
παριστάμενους, αναδείχθηκαν η φιλοσοφία και το ρόλος που έχει να επιτελέσει το
ΣΔΕ στην τοπική κοινωνία.
Ο Δήμαρχος και
ο Αντιδήμαρχος Παιδείας, αναφέρθηκαν με θερμά λόγια στην πορεία και την
προσφορά του Σχολείου μας στην τοπική κοινωνία καθώς και για την αγαστή
συνεργασία που υπάρχει μεταξύ της Αυτοδιοίκησης και της Διοίκησης του ΣΔΕ, προς
όφελος των πολιτών της Αλμωπίας, τους οποίους και παρότρυναν να αδράξουν τη 2η
ευκαιρία στη γνώση και την προσωπική ολοκλήρωση που προσφέρει η φοίτηση στο
ΣΔΕ.
























